Să ne așteptăm la bine!

Pe când lucram ca manager, am trăit unele din cele mai mari provocări și toate au fost legate de oameni,  pentru că, spre deosebire de oricare alt material, acesta, omenesc, e însuflețit și cu sufletul e musai sa fii blând și sensibil. Însă eu am învățat asta după ce am dat-o în bară de câteva ori. Mi s-a oferit mereu câte o nouă șansă și,  într-o zi am avut curajul sa nu mai ascult de șefii mei, sa nu mai aplic teoriile din cărți,  sa nu mai închid oamenii în borcănele cu etichete și să-i oblig să încapă în pătrățel.  Am decis să mă aștept numai la bine, să-i las să mă surprindă cu unicitatea lor. Și atunci s-a întâmplat schimbarea  – oamenii chiar au făcut bine, au venit înspre mine, s-au străduit mai mult, au muncit să-şi depășească limitele. Și asta m-a făcut fericită! Iar de atunci mă strădui mereu să văd binele, să caut lumina.

Azi, în pragul unei sărbători a cărei simbolistică este legată tocmai de lumina ce se revelează în întuneric, îndemnul meu este acesta : așteptați-vă la bine! Și dacă nu puteți,  nu va așteptați la nimic. Doar lăsați lucrurile să fie! Și acceptați-i și pe cei care își umplu casa de lucruri și aleg să se exprime prin multitudinea de cadouri și pe cei care se bucură mai mult de lumina interioară. Fiecare e la un anumit nivel de evoluție,  unii mai ancorați în material, alții mai conștienți de lumea sensibilă,  dar și unii și ceilalți – copii iubiți ai Lui Dumnezeu. 

Cine suntem noi să judecăm de e bine, de e rău și să dăm lecții?  Cu toții trecem prin etape, cu toții avem de învățat și fiecare are de trăit revelațiile sale. Să respectăm drumul celorlalți și să avem răbdare! Nu cred ca cel criticat că -și umple frigiderul cu mâncare va renunța imediat la asta și brusc va deveni ascet, la fel cum nici cei care s-au inițiat în unele taine nu sunt complet desprinși de lumea materială. Și sunt sigură că fiecăruia dintre noi, Hristos i se revelează la un moment dat.   

Așa că, de Crăciunul ăsta și în fiecare zi, să renunțăm la a mai privi în curtea celuilalt, la a critica, la a impune un punct de vedere. Să fim blânzi,  să privim cu compasiune și cu dragoste, așa cum și Dumnezeu a făcut când L-a trimis pe Fiul în lume.

Să ne așteptăm la bine!

Lasă un răspuns

