Donez ziua de naștere

Dragi Oameni,

Astăzi vreau să vă scriu despre ziua mea.

Urmărind în ultima perioadă cum lumea se scindează în două, sau mai multe și nici un mesaj nu ajunge cu adevărat de la unul la celălalt din cauza convingerilor puternic înrădăcinate,  m-am tot gândit unde putem acționa astfel încât să schimbăm mentalități, convingeri pentru ca astfel să putem crește, să ne dezvoltăm.  Toate întrebările m-au dus la un singur răspuns: EDUCAȚIA!

download-1

Prin educație se lărgesc orizonturile, se deschide mintea și oamenii capătă flexibilitate și găsesc deschiderea de a cerceta și punctul celuilalt de vedere, de a accepta și alte opinii. Atât timp cât nu avem cunoaștere, e foarte ușor să picăm în extremism sau în capcanele manipulării, să judecăm, să dăm vina mereu pe alții. Am căutat pe net să văd dacă există organizații care se ocupă cu activități de educare și prevenire a abandonului școlar în rândurile copiilor defavorizați. Și am găsit la Cluj Fundaţia Română pentru Copii, Comunitate şi Familie
Am descoperit astfel că au un program denumit Dăruiește-ți ziua de naștere! la care doresc să contribui și eu. 
Și despre acesta este de fapt acest mesaj. Acest fel de a dărui poate face foarte mult sens în viețile unor copii care astfel pot apuca pe altă cale, pe una a cunoașterii, a minților deschise, a unei lumi mai frumoase în care eu cred cu toată puterea sufletului meu.
Vă invit așadar, să fiți, alături de mine, părtași la aniversarea mea în acest fel prin care fiecare dintre noi poate face un mic gest ce poate transforma lumea în care trăim. Cred foarte mult că prin fiecare faptă mică, făcută cu intenții mari, chiar putem să colorăm lumea în curcubee pline de iubire și lumină!

download

Ce putem face?

1. Pe site-ul fundației este un buton de donații și aici-  http://www.frccf.org.ro/ro/cum-poti-sa-ajuti/ – sunt toate detaliile despre cum ne putem implica.

2. Dacă doriți să donați special pentru acest proiect și pentru ziua mea de naștere (5 martie) o puteți face în acest cont, menționând numele campaniei – Dăruiește-ți ziua de naștere!:  FUNDAŢIA ROMÂNĂ PENTRU COPII, COMUNITATE ŞI FAMILIE cont RO54BUCU644091102511RO01, deschis la banca Alpha Bank.

3. Puteți, la rândul vostru să vă donați ziua de naștere.

4. Dacă nu doriți să vă implicați în această campanie și nu vreți să îmi faceți cel mai mișto cadou de ziua mea :), puteți căuta alte proiecte locale sau naționale în care să vă investiți banii și energia. Just do it!

5. Dați mai departe!

Vă stau la dispoziție oricând dacă aveți întrebări și abia aștept să vină ziua mea 🙂

Cu drag de voi și de lume!

 

Lasă un răspuns

