Eu vara nu dorm

Adevărul este că nu prea am dormit astă noapte – am visat mult, și când visez am multă treabă, și am tot încercat să o conving pe Ana să doarmă un somn întreg și nu împărțit în reprize. Îmi amintesc că i-am zis vreo două, așa cu năduf. Dar diminețile vin întotdeauna și atunci nu mai contează. Te ridici și mergi prin viață, că nu ai încotro.

Așa, și stând eu la cafea, mi-am amintit că nu am mai scris demult, tare demult, aici pe blog. Și mă întrebam: ”Băăăi, vouă nu vă e dor de mine? Chiar deloc?” Mie da. Îmi e dor și să scriu, și să ies în lume, și de astro, și de evenimente în oraș. Mi-e dor, dar am răbdare. Și am trecut printr-un proces întreg să ajung aici. La răbdare adică. Am trecut de la revoltă și frustrare, la acceptare și bucurie. Așa că acum, în cea mai mare parte a timpului mămicesc și e bine. A fost greu, atât timp cât am vrut să fiu în altă parte, cât am visat la altceva. Dar a venit o zi în care am înțeles că așa voi fi mereu frustrată și voi pierde tot ceea ce e mai frumos. Așa că am renunțat la orice altceva și am ales să stau aici, în prezent, să fac ce pot și să mă simt bine cu asta, să nu mă mai simt vinovată când nu mă port cel mai bine cu copiii, să accept totul așa cum este și să fie de ajuns. Doamne, ce bine e de-atunci.

Avem multă treabă împreună. Am făcut o listă aici și încă mai avem multe de bifat. Și îmi e de mare ajutor și învățătură acest timp petrecut în scoică, alături de ai mei. Marii înțelepți spun că a fi spiritual nu înseamnă neapărat a deveni ascet, ci a te dedica cu tot sufletul prezentului și lucrurilor mărunte din el. Asta învăț să fac acum. Și e bine. Mă bucur de călătorie.

e93d132f65b40a4d289865508166e92a

Mai și scriu. Dar în caietul meu secret. Am găsit acum ceva vreme acest articol despre folosirea scrisului ca ritual de dimineață cu efecte nebănuit de benefice. Eu am un caiet în care mai scriam din când în când, dar am început să scriu zilnic, așa cum indică articolul și am simțit încă de la început entuziasmul cu care mă deschid apoi către noua zi. Așa că recomand. Mai ales că și în psihoterapie se folosește acest instrument al scrierii expresive. Spor la scris!

Mai merg și la câte un seminar de astrologie, ca să țin pasul. Uneori, am noroc și mai fac și câte o scurtă analiză astro. În rest, oricum visez astrologie și o văd peste tot. Creierul meu lucrează neîncetat la asta. Sper să revin curând și la a scrie pe teme astrologice. Pentru perioada intensă care urmează, recomand să urmăriți pe Youtube pe Kaypacha  și pe AstroLada.

Cam atât despre mine. Vă doresc să vă bucurați de Soarele vostru, de vară, de lumină și iubire, de viață. Nu mai luptați! Lăsați să curgă și acceptați tot ceea ce vine.  Totul are un sens și este spre creștere și evoluție.

Cu iubire,

Peștele visător care visează și când nu doarme.

 

Un gând despre “Eu vara nu dorm

  1. Cu totii visam..unii doar cand sunt trezi,altii numai cand dorm….dar ‘luptele’ (ca si munca) trebuie duse zilnic..ca te inalta, sunt bratara de aur, te fortifica si te intaresc..la ce bun sa fii buruiana cand poti fi stejar?!? 😉
    Bine ai revenit! 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

